Diplomski ispiti

Prijava i polaganje diplomskog ispita

Predaja diplomskog rada 

Dogovor o terminima svih dijelova diplomskog ispita studenti obavljaju u suradnji s mentorom i pročelnikom odsjeka. Pročelnik odsjeka će po potrebi rezervirati prostor/dvoranu. Termini diplomskih ispita se oglašavaju na mrežnoj stranici Raspored diplomskih ispita.

Pročelnik odsjeka obavještava prodekana za nastavu o zakazanim terminima svih dijelova ispita u najkraćem mogućem roku (potrebne informacije: ime i prezime kandidata, odsjek/smjer, program koncerta i/ili tema diplomskog rada, mentor(i), sastav povjerenstva, mjesto i vrijeme obrane).  

Diplomski koncert i obrana diplomskog rada prijavljuje se elektroničkim putem na adresu referada@muza.unizg.hr najkasnije 15 dana prije zakazanog termina obrane pisanoga diplomskog rada.  

Elektronička prijava treba sadržavati:  

  1. Ime i prezime studenta, odsjek i glavni predmet, ime mentora 
  2. Popunjen Obrazac za pohranu snimaka diplomskog koncerta (samo za izvođače)
  3. Popis završenog gradiva za vrijeme studija – s potpisom nastavnika (samo za izvođače) - za sve godine studija!
  4. Ispitno gradivo na diplomskom ispitu – s potpisom nastavnika (samo za izvođače) 
  5. Elektroničku adresu za slanje obavijesti o promociji. 

 

Izrada pisanoga dijela diplomskog rada

Predložak za pisanje diplomskog rada

Upute za pisanje diplomskog rada na studijima dirigiranja, pjevanja i instrumenata (3, 4, 5 i 6. odsjek)

Upute za pisanje diplomskog rada na studijima duhačkih instrumenata (7. odsjek)

Opće napomene za pisanje rada

Upute za kreiranje i provjeru pristupačnih dokumenata dostupne su na poveznici

Gotov diplomski rad šalje se elektroničkom poštom mentoru i pročelniku odsjeka najkasnije 15 dana prije zakazanog termina obrane rada. Pročelnik će diplomski rad proslijediti članovima ispitnog povjerenstva.  

Obrane pisanih diplomskih radova mogu se održati u zgradi Muzičke akademije neposredno prije ili poslije diplomskog koncerta, ili, iz opravdanoga razloga, na daljinu, o čemu odlučuju mentor i pročelnik odsjeka u dogovoru s kandidatom. 

Obaveze diplomanata 

Do dana polaganja posljednjega dijela diplomskog ispita student mora:  

  • podmiriti sva novčana i materijalna dugovanja prema akademiji te zaduženja u knjižnici akademije
  • provjeriti na Studomatu jesu li mu upisane ocjene iz svih položenih predmeta (osim glavnog predmeta i predmeta Diplomski ispit, odn. Diplomski rad) – ako nisu, treba se pravovremeno javiti predmetnom nastavniku i moliti da mu upiše ocjenu. Ocjene svih položenih ispita moraju biti unesene u ISVU prije dana polaganja posljednjega dijela diplomskog ispita. 
  • donijeti ispis ocjena iz ISVU-a na zadnji dio diplomskoga ispita.

Programi diplomskih koncerata za tiskanje šalju se elektroničkom poštom na adresu spiljagic@muza.unizg.hr i skiszuvela@muza.unizg.hr.

Upozoravamo studente da ne mogu pristupiti diplomskom ispitu ako nisu položili ispite iz svih upisanih predmeta osim glavnog predmeta i predmeta Diplomski ispit, odn. predmeta Diplomski rad te ispunili navedene obveze. 

Prije obrane svim će se pisanim diplomskim radovima provjeriti autentičnost s pomoću programske podrške TurnItIn. Utvrdi li se da je rad plagiran, zatražit će se mišljenje Etičkog povjerenstva Muzičke akademije o mogućim daljnjim postupcima. 

 

Upute za izradu programa diplomskog koncerta 

Program diplomskog ispita uz ime i prezime studenata, glavni predmet, vrijeme, datum i mjesto održavanja ispita treba sadržati i sljedeće podatke:

  • inicijale (svih) imena i prezime skladatelja (npr. J. S. Bach) u originalu ili u hrvatskoj varijanti (npr. Čajkovski, ne Tshaikovsky)
  • puni i točan naziv skladbe preveden ukoliko je moguće na hrvatski jezik (npr. Sonata u d-molu op. 31 br. 2), ne Sonate, Koncert, ne Concert i sl., uz navođenje ostalih podataka koji ga pobliže opisuju, oznaka opusa, broj, tonalitet i sl.
  • ukoliko je skladba višestavačna  navesti nazive stavaka. Ukoliko se izvodi neki od stavaka označiti (npr. I.st. Allegro molto, Allegro, Presto)
  •  ime i prezime umjetničkog suradnika i nastavnika/mentora glavnog predmeta

Predložak za izradu programa diplomskog koncerta

 

Predaja diplomskog rada u digitalni repozitorij

U roku od mjesec dana ili pet radnih dana prije promocije (ovisno o tome što nastupi prije) diplomski rad student mora korigirati prema uputama ispitnog povjerenstva i ponovno poslati pročelniku i mentoru te u konačnom obliku (pdf) priložiti uz ispunjen Obrazac za predaju ocjenskog rada i izjava o pohrani rada u digitalni repozitorij DABAR (Digitalni repozitorij Muzičke akademije). Moguća je i predaja priloga – pdf, audio ili videozapis. Obrascu se pristupa e-identitetom AAI@EduHr (isti pristupni podaci kao za Studomat – provjeriti profil u gornjem desnom kutu!).

Diplomanti I., II., III.a (dirigiranje) i VIII.a (glazbena pedagogija) odsjeka uz ispunjen obrazac moraju predati i jedan primjerak tvrdo uvezanoga tiskanog rada u knjižnicu Muzičke akademije. 

Upute za izradu pdf-a za pohranu diplomskog rada u digitalni repozitorij dostupne su na poveznici.

Diplomski koncerti se snimaju i snimke pohranjuju u Digitalnom repozitoriju Muzičke akademije (DABAR). Za snimke su odgovorni pročelnici. Privatne snimke neće se pohranjivati u repozitoriju.
 

Raspored diplomskih ispita

Raspored diplomskih ispita nalazi se ovdje.