- Akademija
- O nama
- Misija, vizija i strategija
- Uprava i službe
- Odsjeci, nastavnici i suradnici
- I. ODSJEK ZA KOMPOZICIJU I TEORIJU GLAZBE
- II. ODSJEK ZA MUZIKOLOGIJU
- III. ODSJEK ZA DIRIGIRANJE, HARFU I UDARALJKE
- IV. ODSJEK ZA PJEVANJE
- V. ODSJEK ZA KLAVIR, ORGULJE I ČEMBALO
- VI. ODSJEK ZA GUDAČKE INSTRUMENTE I GITARU
- VII. ODSJEK ZA DUHAČKE INSTRUMENTE
- VIII. ODSJEK ZA GLAZBENU PEDAGOGIU I TAMBURE
- OPĆEOBRAZOVNI PREDMETI
- Nastavnici i suradnici
- Pristup informacijama
- Upravljanje kvalitetom
- Poslovanje
- Natječaji
- Ured za informatičku podršku
- Udruga Alumni Muzičke akademije
- Sve obavijesti
- Studenti
- Studentska služba
- Korisni materijali
- Studentski zbor
- Psihološka podrška
- Karijerni centar
- Dan otvorenih vrata
- Programi
- Studijski programi
- Cjeloživotno obrazovanje
- Događanja
- Projekti
- Produkcija
- Knjižnica
- O knjižnici
- Katalog
- Repozitoriji
- Baze podataka i drugi elektronički izvori
- Bach 370 Chorales
- CPDL – Choral Public Domain Library
- CroRIS – Informacijski sustav znanosti RH
- Grove Music Online
- HRČAK portal znanstvenih i stručnih časopisa
- IMSLP – International Music Score Library Project
- MGG Online – Musik in Geschichte und Gegenwart
- Neue Mozart Ausgabe Online
- Portal elektroničkih izvora za hrvatsku akademsku i znanstvenu zajednicu
- Portal starije hrvatske periodike
- Knjižnice koje sadrže glazbenu građu
- Novosti
- Međunarodna suradnja
- Izdavaštvo
- Kontakt
AEC
The Association Européenne des Conservatoires, Académies de Musique et Musikhochschulen AEC je europska udruga konzervatorija, muzičkih akademija i visokih glazbenih škola koja predstavlja institucije visokog glazbenog obrazovanja (HMEI) u Europi i šire. AEC je europska kulturna i obrazovna mreža s preko 300 institucija članica iz 57 zemalja koje se bave profesionalnim usavršavanjem u glazbi.
Vizija AEC-a je biti vodeći glas za visoko glazbeno obrazovanje u Europi, snažan zagovornik svojih institucija članica. AEC razumije i podržava glazbeno i umjetničko obrazovanje koje doprinosi kvaliteti ljudskog života i uključivim društvima utemeljenim na demokratskim vrijednostima. AEC vidi profesionalno usmjereno umjetničko obrazovanje kao potragu za izvrsnošću u tri područja: umjetnička praksa; učenje i podučavanje; istraživanje i inovacije. Nastoji poticati te elemente i poticati raznolikost i dinamiku kojom se oni ostvaruju u različitim institucijama, zemljama i regijama.
AEC radi na unapređenju visokog obrazovanja u izvedbenim umjetnostima, prvenstveno se fokusirajući na glazbu. AEC djeluje uključivo, održivo, učinkovito i djelotvorno, omogućujući komunikaciju i razmjenu dobre prakse.
U studenom 2017. godine Muzička akademija je organizirala godišnji kongres AEC-a i ugostila preko 400 predstavnika visokoškolskih glazbenih institucija u Zagrebu.
Od veljače 2021. godine Muzička akademija je uz AEC – kao jedna od devet europskih muzičkih akademija – sudjelovala u međunarodnom projektu Power Relations in Higher Music Education – PRiHME, koji se odvijao kroz Erasmus+ program strateškog partnerstva. U središtu je projekta je bila dosad rijetko adresirana tema kompleksnih odnosa moći, (nerijetko) skrivenih hijerarhija i posljedičnih nejednakosti koje se zrcale u različitim aspektima institucionalne kulture, međuljudskih odnosa i svakodnevnih praksi u institucijama visokoškolskog glazbenog obrazovanja. Projekt se zasnivao na osnovnoj ideji otvorenih i participativnih diskusija o pojedinim aspektima središnje teme u kojima su svojim iskustvima, razmišljanjima i idejama ravnopravno sudjelovali predstavnici studenata, nastavnika i upravljačkih i administrativnih tijela svake od akademija članica projekta. Te diskusije, kao svojevrsni forumi oblikovani po uzoru na tzv. citizens’ assembly oslanjali su se na uspješne oblike participativne demokracije u kojima ključnu ulogu u odlučivanju imaju oni kojih se same teme koje su predmetom diskusije izravno tiču. Umjesto da se diskusije o odnosima moći odvijaju (isključivo) na najvišim instancama, a odluke donose i nameću odozgo, ovaj oblik rada, drugim riječima, otvara prostor za šire razumijevanje različitih perspektiva i iskustava pojedinaca i skupina koje čine naše institucije. Projekt je završio u kolovozu 2023. godine a ovdje su dostupne finalne preporuke PRiHME final recommendations